woensdag 7 januari 2009

Expo nieuws (1)

2009 belooft een druk jaar te worden op gebied van fotografie.
Het lijkt hier rustig, maar achter de schermen wordt er hard gewerkt aan een tentoonstelling die zal plaatsvinden eind april begin mei. Aangezien het hier enkel over analoge zwart-wit fotografie gaat, ligt het digitaal fotograferen voor deze blog voorlopig wat stil. Je kan niet op twee fronten werken, hé.
Toch wil ik al een nieuwtje meegeven :
Bovenstaande foto werd geselecteerd om deel te nemen aan een rondreizende tentoonstelling naar aanleiding van Analog Photo Day 2008. Ik ben heel blij met deze selectie. Het is voor mij de eerste keer dat ik deelneem aan een tentoonstelling in het buitenland. De eerste tentoonstelling, met daarin 25 geselecteerde werken van over de hele wereld zal plaatsvinden in Clermont Ferrand in de tweede helft van januari. Het is spijtig dat het zo ver is om eens te gaan kijken. Hopelijk komt de expo ook aan deze kant van Frankrijk eens langs.
Ter info : de volgende Analog Photo Day is op 09-09-09 !!!

4 opmerkingen:

Martine zei

Proficiat met de selectie! OOk aan deze kant van de bloglijn zal het er wat rustiger aan toe gaan de komende weken. Te veel werk met de lopende projecten (vaartkom, salon, een examen)

Stephanie zei

houd je ons op de hoogte van de plaats en data van de tentoonstelling (de ZW-analoge bedoel ik).
proficiat met de wereld-franse-expo (als je begrijpt wat ik bedoel). je mag er terecht trots op zijn!

hopelijk staat die in de zomer ergens waar ik naartoe ga in Frankrijk of in de buurt waar ik eventueel passeer... :-)

erik O zei

Een sobere maar stijlvolle foto!
Prachtig gekadreerd!
Succes met je tentoonstelling!!

Sweettflower zei

Proficiat dat deze foto geselecteerd werd! Het is ook een mooie!