zaterdag 3 januari 2009

Nieuwe lay-out

Een nieuw jaar ... een nieuwe lay-out ...
Ik was er al een tijdje op aan 't broeden en dit is het voorlopig geworden. Je moet regelmatig eens veranderen, vind ik. En na anderhalf jaar hetzelfde uitzicht is de start van het nieuwe jaar een ideaal moment ...
Voorlopig ben ik tevreden. Ik wil in 't kort alleen het uitzicht van de blogtitel nog veranderen en nog eens uitzoeken of ik de foto's niet groter afgebeeld zou kunnen krijgen. Vooral bij panoramische foto's is het storend zo'n kleine foto's.
Wat vinden jullie ?

3 opmerkingen:

Kris zei

Op zich ziet het er wel meer dan prima uit; zet er maar vlug een pano-ke op, dan kunnen we nog beter een oordeel vellen. Een positieve en opbouwende reactie wel te verstaan.

Martine zei

Je foto's mogen zeker iets groter. Zelf zet ik de langste zijde steeds op 600 px.

Carola Rummens zei

Da's nu toevallig. Ik heb ook die lay-outs van Blogger eens doorlopen en ben enkel met een nieuwe kleur gekomen. Ik vind die lay-outs eerlijk gezegd niks en de kritiek van Martine is terecht. Ik heb alle lay-outs bekeken om te zien of de foto's groter werden. Dat was nergens zo. Zou je dat ergens in Blogger kunnen instellen?
Welke lay-ot heb jij gebruikt? Want wat ik wel leuk vind aan die van jou is dat hij breder trekt en die van mij niet. Maar het is wel leuk inderdaad om af en toe eens te vernieuwen!!