vrijdag 8 augustus 2008

Analog Photo Day

Vandaag is het ,zoals ik reeds eerder schreef Analog Photo Day. Ik werkte afgelopen nacht aan de afdruk van vier bariet-prints in mijn doka.
Ik heb geleerd om mijn tijd hiervoor te nemen. "Eens snel wat foto's gaan afdrukken" ... dat werkt niet en loopt meestal slecht af. Meestal reken ik op een uur om een goede print te maken. Zeker als er doordruk- en tegenhoud -werk bij komt kijken. Op een doka-sessie druk ik dus bijgevolg maar drie of vier verschillende opnamen af ...
Foto's kan je bekijken op http://www.analogphotoday.com/

1 opmerking:

Carola Rummens zei

Ja leuk initiatief die analoge dag en ik had wel mee willen doen. Ik heb echter de foto's nog op mijn rolletje zitten en dan ben ik dus te laat. Ik ben weer gaan fotograferen met de Agfa Isolette van mijn vader. Ik heb wel een foto van de Agfa op mijn blog gezet op de dag van de analoge fotografie. Dat vond ik wel weer aardig. En bedankt dat je die leuke tip doorgaf op je blog. Volgend jaar doe ik mee!!