dinsdag 20 januari 2009

Fotogroep Park-Heverlea

De fotogroep waar ik bij ben heeft pas een nieuwe website. De site ziet er tof, fris en heel overzichtelijk uit. Men is nog volop aan het "bijbouwen" en regelmatig komt er nieuwe informatie en foto's bij.
Men heeft ons gevraagd om een aantal foto's in te sturen als portfolio. Maximaal achttien. Nu ben ik nog volop bezig met de selectie hiervan. Het is niet gemakkelijk om een selectie te maken. Ik wil er voor mezelf een beetje éénvormigheid in hebben. Maar ja, wat laat ik zien ? Als ik verschillende formaten en zwart-wit beelden afwissel met kleurbeelden, dan gaat het een beetje rommelig overkomen. Ik wil ook dat het goed is van de eerste keer. Misschien ben ik er te kritisch in ? Ik denk dat ik eerst een twaalftal zwart-wit beelden instuur. En ze dan over enkele maanden laat vervangen door twaalf kleuren opnames.
Jullie kunnen alvast eens gaan kijken op http://www.fotogroepparkheverlea.be/
Mijn foto's volgen dus nog.
Tevens houden we binnenkort ons jaarlijkse fotosalon. Iedereen van harte welkom !!!
Place to be :
31 januari, 1 en 8 februari. Jezuietenhuis Waversebaan 220 te Heverlee

1 opmerking:

jpascale zei

hier dan ook eens komen kijken
tja meot toch weten hoe jullie er allemaal uitzien
ik ken alleen Martine dus!