zaterdag 9 augustus 2008

Brussel

De foto's die ik dus afdrukte naar aanleiding van de "feestdag" gisteren. De beelden schoot ik tijdens een uitstap naar de marollen op een zondagmorgen. Ik heb mij eventjes gewaagd om er wat foto's te maken van mensen maar ... Ten eerste liet men duidelijk merken dat men dit niet kon appreciƫren. Vooral de niet - belgische mensen die er rondliepen, wilden niet op de foto ... Bijgevolg voelde ik me er zelf dan ook niet goed bij. Mooie dingen zien om te fotograferen maar constant op je hoede moeten zijn voor boze reacties en constant moeten tegenargumenteren ... frustrerend gewoon. Ik concentreerde me dan maar op stadszichten en kleine fotografie en voelde me hierbij beter in mijn vel.

1 opmerking:

Sweettflower zei

Toch wel mooie foto's hoor! De laatste vind ik schitterend!