zaterdag 11 april 2009

Fototentoonstelling Leuven anders

Nog twee weken te gaan.
Ik heb net een weekje foto's-in-passe-partout-steken achter de rug. Ik zag er wat tegen op. Maar het viel uiteindelijk wel mee : 50 foto's op 4 avonden ...
De eerste dag van onze tentoonstelling komt in zicht en ik zal blij zijn als het zover is maar er moet toch nog één en ander gebeuren :

Things To Do :

Voorlaatste week :
- 50 foto's retoucheren
- foto's in kaders steken
- 6 panelen voor de veelluiken in elkaar knutselen en verven
- check van ophangsysteem voor deze panelen

Laatste week :
- Ophalen tentoonstellingspanelen
- Opbouw Expo

Zo'n twee jaar geleden begonnen we aan dit project. Ik moet eerlijk zeggen dat er meer werk bij komt kijken dan oorspronkelijk gedacht. We willen het natuurlijk ook wel goed doen...

2 opmerkingen:

Stephanie zei

lijkt me héél spannend, zo'n eigen tentoonstelling!
we moeten (per facebook) trouwens met de Leuvense bloggers eens een momentje kiezen dat we langskomen hè!
ik kijk er al naar uit!
S.

Martine zei

Er gaat enorm veel werk in!!! Dat wordt meestal onderschat.