donderdag 5 maart 2009

Foto tentoonstelling Leuven anders

Leuven anders
Meer dan een maand geen blogje meer. Toegegeven ... het is schandalig !!!
Er is echter een goede reden voor.
Zoals ik reeds enkele keren heb vermeld gaan we in april-mei tentoonstellen en dit vergt toch wel wat werk.
Dit project is gegroeid uit een stil verlangen : Ik heb wel al verschillende keren deelgenomen aan groepstentoonstellingen maar een eigen tentoonstelling is er nog nooit van gekomen. In mijn achterhoofd had ik altijd de wens om voor mijn veertigste zelf een eigen expo te kunnen hebben. En nu is het dan zover ... ( één jaar te vroeg)
Samen met Patrick heb ik anderhalf jaar gewerkt aan een project rond Leuven. We wilden Leuven op een andere manier in beeld brengen dan zoals iedereen Leuven kent. Geen foto's van ons stadhuis, geen Grote of Oude Markt ... maar Leuven anders ...
Samen kozen we een drietal onderwerpen waarrond we gingen werken : stadslandschappen, kleine fotografie en mensen in de straat. En als blikvanger hebben we enkele panoramische veelluiken gemaakt...
Ondanks het digitale tijdperk kozen we bewust voor het analoge traject .
We zijn oprecht fier om over enkele weken dus een zeventigtal bariet afdrukken te kunnen laten zien. Er is nog wel wat werk ... de foto's moeten nog opgeplakt en in passe-partout gezet worden en alles moet dan nog ingekaderd worden.
Hierboven zien jullie onze uitnodiging. Ere wie ere toekomt ... ontwerp : Patrick De Baets !

5 opmerkingen:

Koen zei

Interessant!
Ik kijk er naar uit!
En weer eens een kans om bij te praten met bloggend Leuven

Martine zei

Ik twijfel er niet aan dat het een prachttentoonstelling zal zijn. Ik ga er heel veel reklame voor maken!

Kris zei

Een echte Leuvense expositie dus, dat ziet er veelbelovend uit.

Carola Rummens zei

De foto op je uitnodiging is al een geweldige, die tekst op het meterkasje was precies wat jouw tentoonstelling wil bedoelen. Jij staat in mijn agenda hoor.

erik O zei

Daar gaan we zekers van komen genieten!
Want Leuven KAN mooi zijn...
Prachtig initiatief,
Tot dan!