dinsdag 16 september 2008

Camillo Torres

De laatste tijd is het een beetje stil geworden op mijn blog.
Het is niet dat ik weinig bezig ben met fotografie ... integendeel. Alleen is het "digitale gebeuren" op een lager pitje komen te staan omdat ... volgend voorjaar we een expositie gaan hebben met enkel analoge beelden van in en rond Leuven. Hierdoor ligt de focus meer op doka-werk en opnamen maken ...
Tijdens één van de weinige mooie dagen deze zomer maakte ik bovenstaand beeld aan Camillo Torres in Leuven. Het gebouw heeft betere tijden gekend en word op dit moment gebruikt door de KUL om buitenlandse studenten te huisvesten ...

2 opmerkingen:

Martine zei

Eindelijk nog eens een teken van leven op je blog. :-) Leuke compositie heb je hier weten te strikken. Ondertussen wachten we vol spanning op jullie tentoonstelling!!!

Bummerman zei

haa leuke foto van torres :) ik was net gisteren nog aan het denken om van net dezelfde plek maar vanuit een andere hoek een beeld te nemen!
ik zit hier dus op kot, en das hier niet alleen voor buitenlanders :D hier worden ook nog altijd belgen gedumpt wiens ouders te veel verdienen naar de kul zijn goesting....