zaterdag 5 april 2008

Station


De avond uitstap van zo'n twee weken geleden is heel goed meegevallen en proefde naar meer ...

Bijgevolg waren we afgelopen woensdagavond weer op stap.

De bijgevoegde foto's werden gemaakt in het station van Leuven. De overkapping is af (denk ik) en is 's avonds mooi verlicht. Het komt mij heel futuristisch over en is absoluut heel fotogeniek.

Ik heb er geprobeerd heel symmetrische beelden te schieten. Maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat er miniem is bijgewerkt achteraf in photoshop.

De twee beelden tonen hetzelfde onderwerp maar ... Kiezen tussen de twee vind ik niet gemakkelijk ...

Iemand een voorkeur?

2 opmerkingen:

Carola Rummens zei

Ik heb daar al een paar keer aan gedacht om daar te gaan fotograferen in het station, maar dan overdag. Dit is een geweldig idee van jou en ik vind het heel mooi geworden.

Carola Rummens zei

oh, ik zie nu pas dat je vraagt of we willen kiezen. Nou dat is voor mij in ieder geval niet moeilijk. Ik vind de laatste het mooist vanwege de symetrie en omdat je de overkapping meer in zijn context ziet.