zaterdag 22 maart 2008

Leuven by night


Vorig weekend ging de fotoclub in Leuven op uitstap om aan avondfotografie te doen. Door omstandigheden kon ik toen niet mee. Maar om met mijn huiswerk in orde te zijn ... ben ik woensdagavond er ook op uitgetrokken.

Deze soort van fotografie heb ik tot nu toe niet veel beoefend. Het was dan ook een leerrijke ervaring. De moeilijkheid bevond zich in het lichtmeten vond ik. Hoewel je door spotmeting op de lichtste partijen je toch al een goede indicatie hebt. En verder kan je naar hartelust experimenteren in het digitale tijdperk. Het kost toch niets ...

Ter info : Iso 100 13 sec f 3,5

2 opmerkingen:

Martine zei

Was het nog niet helemaal donker? of is er lichtpollutie in de lucht?

Carola Rummens zei

Leuk dat je er toch op uit bent gegaan. En met een heel mooi resultaat moet ik zeggen. Ik vond het ook een hele leuke ervaring en wil dit zeker nog eens doen.